Cover Reveal/Capa Revelada : caught for the holidays by Amber Bardan

20:05


Cover Reveal/ Capa Revelada
Caught for The holidays by Amber Bardan
Data de lançamento : 12/12/2016

SYNOPSIS
For six months, she’s tormented me. Driven me crazy. For six months, I’ve teetered on the edge of combustion. Been an aggressive monster of her creation, unable to have the one thing I need.
Her.
She’s made me crazy. This is her fault. Now her games have come to a conclusion she never thought could happen.
I’m here, in her room.
In her bed.
Catching her for the Holiday’s and forever
Warning: This short romance is pure guilty pleasure. These holidays, get caught up with Matthew, a completely obsessed hero who will stop at nothing to claim the love of his life. This book contains elements of forced seduction, which may be triggers for some. Happy Ever After. No cliffhanger.

-------------
Sinopse 

Por seis meses, ela me atormentou. Me deixou louco. Por seis meses, eu já estava na borda da combustão. Era um monstro agressivo de sua criação, incapaz de ter a única coisa que eu preciso.
Ela.
Ela me deixou louco. Isso é culpa dela. Agora seus jogos vieram a uma conclusão que ela nunca pensou que poderia acontecer
Eu estou aqui, em seu quarto
Na sua cama
Capturando-a para o feriado e para sempre.

Aviso: Este curto romance   é puro prazer . Nestas férias, apanhados com Matthew, um herói completamente obcecado que vai parar em nada para reclamar o amor de sua vida. Este livro contém elementos de sedução forçada, que podem ser um gatilho  para alguns. Felizes para sempre. Sem Cliffhnager
.

Nenhum comentário:

Tecnologia do Blogger.